Promovarea brand-ului de tara al Romaniei va viza turismul de afaceri, de sanatate, cultural si de aventura

Turismul de afaceri, de sanatate, cultural si cel de aventura sunt principalele brand-uri care vor fi dezvoltare in viitor pentru a reprezenta impreuna Romania ca destinatie, atat pe plan extern, cat si intern.

Autorii Masterplanului pentru dezvoltarea turismului national au identificat alte doua segmente care ar putea duce la individualizarea ofertei autohtone pe plan extern, ecoturismul si tinerii.

In cadrul reuniunii anuale a consilierilor economici din reteaua de promovare comerciala externa, Lucia Morariu, secretarul de stat pentru turism din cadrul Ministerului Turismului, a declarat ca pentru promovarea brand-ului Romania vor fi derulate programe in valoare de 150 milioane EUR.

Totodata, Lucia Morariu a declarat ca principala componenta a turismului care va creste in urmatorul an va fi turismul de afaceri, care este sustinut si de Ministerul Turismului.

Principalele piete vizate pentru dezvoltatea turismului romanesc sunt Italia, Franta, Germania, Rusia, Marea Britanie, Austria si Statele Unite ale Americii. Pietele secundare vizate de Romania sunt tarile scandinave si tari precum Olanda, Belgia sau China, a declarat Lucia Morariu.

Source: Adevarul