Lanturile hoteliere internationale intentioneaza sa lanseze branduri noi pe piata din Romania in urmatorii 2 ani.
Lantul hotelier Wyndham, prezent in Romania cu brand-urile Ramada si Howard Johnson, va intra si pe segmentul hotelier de 3 stele, prin constructia primei unitati Days Inn.
Hotelul Days Inn, cu aproximativ 120 de camere, reprezinta o investitie greenfield si va fi inaugurat in toamna anului viitor la Sibiu.
In luna iunie a acestui an, Wyndham va deschide la Oradea un hotel sub brand-ul Ramada, alte doua unitati sub acelasi brand fiind in constructie la Cluj si Pitesti.
Si Marriott, prezent in Romania cu brand-ul JW Marriott, intentioneaza sa deschida primul hotel sub brand-ul Courtyard in Romania in 2011.
Hotelul Courtyard, cu 198 de camere, clasificat la 4 stele, va fi situtat in capitala, managementul fiind asigurat de lantul international, iar investitia de o companie israeliana.
De asemenea, lantul hotelier Hilton a preluat managementul a doua hoteluri operate sub brand-ul Hampton.
Prima unitate va fi inaugurata in anul 2011 la Brasov si va avea 104 camere, dezvoltatorul proiectului fiind fondul de investitii Future Invest, care va derula o investitie greenfield.
Hilton este prezent cu brand-ul cu acelasi nume in capitala, dar si cu brand-ul Double Tree in Oradea. Reprezentantii Hilton poarta negocieri si pentru inaugurarea altor branduri din portofoliu, dar pana in prezent nu a mai fost finalizat nici un parteneriat.
Surse din piata hoteliera sustin ca si InterContinental Hotels Group, prezent in capitala cu brand-urile InterContinental si Crowne Plaza, negociaza readucerea pe piata din Romania a brandului Holiday Inn.
Totodata, compania Carlson Hotels Worldwide, prezent cu brand-ul Radisson Blu din capitala, intentioneaza sa aduca pe piata locala brand-ul Park Inn.
Si omul de afaceri clujean Arpad Paskani a anuntat constructia unui hotel sub brand-ul Sheraton, insa ramane de vazut daca proiectul se va materializa.
Source: Capital