Planul de marketing turistic pentru Bucuresti urmareste o crestere anuala de 4,8% a numarului de turisti

De curand, ministrul Elena Udrea a prezentat rezultate urmarite de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, MDRT, prin implementarea Planului de marketing turistic pentru Bucuresti. Printre acestea se numara cresterea medie anuala a numarului de turisti cu 4,8%, cresterea medie anuala a numarului de innoptari in spatiile de cazare din municipiul Bucuresti cu 6,8% si cresterea notorietatii municipiului Bucuresti cu minim 15%, pe cel putin trei din principalele piete turistice.

Planul de marketing turistic pentru Bucuresti a fost realizat de compania Detente Consultants.

Dintre solutiile prezentate de consultant si agreate de industrie, rezulta ca segmentului de turism de business din Bucuresti trebuie sa i se adauge noi componente turismul de evenimente, cel cultural si turismul de sanatate.

De asemenea, se vizeaza o pozitionare a orasului ca destinatie recunoscuta printre tineri datorita vietii de noapte, animatiei si spiritului liber, dar si printre alte categorii de varsta care pot fi atrase prin evenimente culturale, circuite in imprejurimile orasului si chiar turism balnear, spa si wellness.

Source: Bloom Biz