Piata hoteliera nu este inca pregatita pentru brand-urile de lux

Piata hoteliera din Bucuresti ramane in continuare favorabila investitiilor, insa brand-urile de lux precum Ritz-Carlton, Hyatt, Kempinsky sau Sheraton se vor lasa asteptate cel putin 2 ani de acum incolo, a declarat Kurt Strohmayer, CEO JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Kurt Strohmayer a mai declarat ca hotelul JW Marriott din Bucuresti este unul dintre cele mai profitabile hoteluri din cadrul grupului Marriott International.

In 2006, hotelul JW Marriott din Bucuresti a inregistrat o cifra de afaceri de 38,5 milioane EUR si un profit de 16 milioane EUR, clasandu-se primul in topul celor mai profitabile hoteluri din Romania, cu o marja de profit de 41%.

Se estimeaza totodata ca piata hoteliera autohtona isi va mentine potentialul de atractivitate in urmatorii ani, iar numarul de camere va creste, pana in 2010, la aproximativ 9.000 de spatii de cazare, dublandu-se practic.

Printre lanturile hoteliere care si-au anuntat intentia de a se extinde pe piata din Romania se numara Ramada, Carol, Best Western sau Golden Tulip.

In prezent, piata este dominata in proportie de 66% de hotelurile de 3 si 4 stele, cele de 5 stele totalizand putin sub 1.500 de camere.

Source: Wall-Street