Peste 75% dintre oamenii de afaceri chinezi planuiesc sa calatoreasca mai mult in 2010

Un sondaj unic pentru calatoriile de business al Global Business Trends in the Third Millennium, comandat de Marriott Hotels & Resorts pe piata a patru dintre cele mai mari economii ale lumii, a indicat faptul ca 2010 este anul de tranzitie de la pesimism la increderea sporita in revenirea economica.

Sondajul a fost efectuat in SUA, Marea Britanie, Germania si China, unde au fost intervievati 1.207 de oameni de afaceri.

Peste 60% dintre respondeti sunt de acord ca segmentul de business travel este esential, iar 75% dintre chinezi planuiesc sa calatoreasca mai mult in interes de serviciu.

In cursul anului viitor, 63% din chinezi au declarat ca vor calatori mai mult, comparativ cu 22% americani, 26% britanici si 20% germani.

Studiul a aratat ca numai 35% din oamenii de afaceri intervievati in SUA, 33% din Marea Britanie si 33% din Germania sustin ca economia tarilor lor este pe un trend ascendent, in timp ce 81% dintre respondentii din China considera ca economia tarii lor se va imbunatatii considerabil.

66% din chinezii care calatoresc in interes de serviciu planuiesc sa isi schimbe locul de munca, iar 51% dintre britanici asteapta ca economia sa-si revina pentru a-si gasi alt loc de munca.

9 din 10 oameni de afaceri sustin ca segmentul de business travel este important pentru a-si atinge obiectivele, in China acest procent ridicandu-se la 96%.

Peste 60% din respondentii din cele patru state au spus ca relatiile pe care le dezvolta in calatoriile in interes de serviciu le ofera prestigiu si un statut deosebit printre prieteni si colegi.

Prioritatea privind eticheta profesionala difera in statele participante la studiu.

28% din americani considera telefonul mobil indispensabil si o numesc prioritate esentiala. 29% dintre britanici considera respectul fata de personalul companiilor aeriene si cel hotelier foarte important. 33% dintre chinezi spun ca este important momentul cand trebuie sa aiba conversatii de complezenta cu ceilalti calatori, iar 28% din germani considera ca reducerea sunetului televizorului sau zgomotului intr-un hotel este o prioritate.

Calatoriile ecologice incep sa faca parte din cerintele consumatorilor, iar unitatile de cazare eco-friendly sunt considerate o necesitate de catre majoritatea respondentilor, in special in China, unde 83% din oamenii care calatoresc in interes de afaceri au spus ca eforturile de sutenabilitate sunt importante.

Source: Horeca Romania