Peste 28% din vanzarile de bilete Carpatair din primele noua luni s-au realizat on-line

In primele noua luni ale acestui an, peste 28% din biletele Carpatair au fost achizitionate prin intermediul aplicatiei E-Commerce de pe website-ul companiei, reprezentand cel mai mare procent de vanzari on-line de pe piata operatorilor full service din Romania, potrivit unui comunicat de presa al companiei.

Ponderea vanzarilor on-line din acest an a crescut de la 20% in 2009, iar obiectivul pentru 2011 este de 35%, a declarat Paula Ardelean, Vice-Presedinte Marketing & Vanzari.

Pentru a-si atinge obiectivul pe 2011, Carpatair isi imbunatateste in permanenta sistemul de vanzare online, recent fiind lansat modulul AirFare Shop, care aduce noutati atat din punct de vedere grafic, cat si functional. Astfel, pasagerii au posibilitatea de a opta pentru vizualizarea celui mai bun tarif disponibil pe ruta cautata, alegand optiunea +/- 3 zile.

De asemenea, a fost introdusa si posibilitatea alegerii locului in avion in momentul cumpararii biletului, in completarea programului de fidelizare Carpatair Green Club, oferit pasagerilor incepand din aceasta primavara.

In luna iunie 2010, Carpatair a lansat serviciul Web Check-in pentru 14 aeroporturi pe care compania opereaza in Romania, Moldova, Ucraina si Ungaria, iar recent a inceput implementarea acestui sistem si in Italia.

Source: Daily Business