Pe 21 octombrie s-a infiintat Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti

Pe 21 octombrie 2010 s-a infiintat Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti, in baza parteneriatului public-privat dintre municipalitate si Camera de Comert si Industrie Bucuresti, Asociatia pentru Promovarea Obiectivelor Turistice, J’info Tours, Fundatia Comuniunea Internationala Romana, Danco Pro Comunicatio, C&I Com Serv.

Asociatia isi propune sa aduca Bucurestiul pe harta turistica a capitalelor europene, printr-o serie de proiecte turistice si prin extinderea punctelor de informare turistica in zonele de acces catre Bucuresti, Gara de Nord si aeroporturi, precum si in zonele centrale si pietonale.

„Cardul de Bucuresti” grupeaza serviciile de transport si accesul la diverse obiective de interes cultural muzee, expozitii si alte manifestari artistice, urmand sa fie realizat printr-un parteneriat intre RATB, Metrorex, muzee si alte organizatii interesate de proiect.

Programul „Sa ne cunoastem capitala” este adresat elevilor din provincie, care vor beneficia de programe turistice cu costuri reduse.

Proiectul „Turism de refacere si tratament” este un proiect de promovare a Bucurestiului, ca destinatie pentru tratament si refacere.

Provocarea nu consta in a schimba Bucurestiul, ci in a-l dezvalui, se precizeaza in comunicatul de presa emis de Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti, ATMB, care apreciaza ca potentialul sau turistic nu este cu nimic mai prejos decat al altor capitale europene, insa expunerea si promovarea actuala a punctelor de interes lasa de dorit.

Source: Horeca Romania