Paravion: crestere de 20% a cifrei de afaceri in Romania, in 2016

In 2016, compania Paravion a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 78 mil. EUR, pe pietele din Romania si Turcia. Operatiunile din Romania au crescut cu 20% fata de anul precedent, ajungand la circa 55 mil. EUR, iar cele din Turcia s-au ridicat la 23 mil. EUR.
Cel mai vandut produs in Romania au fost biletele de avion, acestea generand 84% din business-ul companiei. Topul este completat de city break-uri, vacante si hoteluri, urmate de segmentele serviciilor aditionale, precum asigurarile de calatorie, care au fost la mare cautare in randul turistilor.
Pentru acest an, Paravion estimeaza o crestere de 30% a afacerilor, pana la 70 mil. EUR, dar si un avans al afacerilor Bavul.com, de pana la 29 mil. EUR, a declarat Remus Visan, director general al Paravion.
Numarul tranzactiilor de cautare generate de clientii Paravion in 2016 a atins pragul de 175 de milioane de cautari, in crestere cu circa 40% fata de anul precedent.
In ceea ce priveste bugetul mediu alocat de catre romani pentru biletele de avion cumparate in 2016, acesta a fost de aproximativ 260 EUR/persoana pentru companiile de linie, Paravion inregistrand o crestere semnificativa pentru destinatiile din afara Europei. Pentru biletele de avion low-cost, romanii au alocat circa 94 EUR/persoana.
Conform datelor companiei, aproximativ 35% din totalul pachetelor vandute in 2016 au fost rezervate in lunile mai si iunie, preponderent pentru vacante de tip charter.
Octombrie si noiembrie au fost lunile cu cele mai multe rezervari in materie de bilete de avion, fiecare generand aproximativ 12% din totalul rezervarilor din 2016.

Source: Economica