Paralela 45: crestere de 25% a cifrei de afaceri, in primele noua luni din 2018

In primele noua luni ale acestui an, agentia de turism Paralela 45, a inregistrat o crestere ci 25% a cifrei de afaceri si estimeaza pentru intregul an 2018 un rulaj de aproximativ 60 mil. EUR, din care aproximativ 10% au fost realizate online, fara asistenta.
Cele mai cautate destinatii au fost, in acest an, Antalya, insulele grecesti, Spania, Portugalia, Italia si Romania Antalya, vedeta sezonul estival 2018, Grecia, Spania, Portugalia si Romania au fost cele mai cautate destinatii din oferta turoperatorului Paralela 45 in sezonul 2018. 
Compania a organizat 10 chartere/saptamana spre Antalya, cu plecari din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Targu Mures, dar si spre Alanya, una pe saptamana, introdusa in acest an, pentru a scurta durata de transfer a turistilor spre Side si Alanya.
„A fost anul Antalyei, cu o crestere de 120% a vanzarilor fata de anul trecut. Peste 18.000 dintre clientii nostri au mers in vacanta pe litoralul turcesc. Anul viitor vom avea cel putin 6 curse charter pe saptamana din Bucuresti si tot atatea din tara si estimam o crestere cu 20% a cererii”, a declarat Alin Burcea, proprietarul Paralela 45.
Insulele grecesti din oferta turoperatorului, carora li s-au adaugat vara aceasta Samos si Lesbos, au inregistrat cresteri de pana la 15%, fata de 2017, la un grad de ocupare a curselor charter de 98%, in timp ce cererea pentru vacante in Spania, Portugalia, Italia, Cipru a fost mai mare cu 10%.
In cazul turismului intern, datorita voucherelor de vacanta acordate si bugetarilor in 2018, cererea de vacante a crescut cu 60% fata de anul trecut. 

Source: Profit