Noul brand turistic al Romaniei va fi expus la targurile de turism din aceasta toamna

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, a angajat o firma care sa amenajeze un stand special pentru participarea la cele doua targuri internationale de turism organizate in Romania, Winter Holiday care a avut loc la Palatul Parlamentului in perioada 7-10 octombrie si Targul de Turism al Romaniei, care se va desfasura la Romexpo in perioada 21-24 octombrie.

Tema participarii MDRT la targuri va fi motoul brandului turistic Romania – Explore the Carpathian Garden.

Conform conceptului tehnico-organizatoric prevazut in caietul de sarcini, intregul stand este decorat cu imagini din Romania, care sa transmita participantilor ca Romania este o tara cu zone si peisaje autentice, o tara europeana, cu o economie dinamica, moderna si care practica un turism durabil, iar logoul brandului de tara va fi folosit cat mai mult pentru cresterea vizibilitatii.

De asemenea, contractul presupune tiparirea a 10.000 de fluturasi, inscriptionati cu sigla Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, care sa contina informatii despre brandul turistic al Romaniei.

Source: Cotidianul