Noul brand al Romaniei se va adresa constiintei si inimilor turistilor straini

Autoritatea Nationala pentru Turism si Agentia Statelor Unite pentru Dezvoltarea Internationala, USAID, au initiat un proiect pentru crearea unui nou brand care sa promoveze oferta turistica romaneasca la nivel international, in cadrul Programului de Dezvoltare a Mediului de Afaceri din Agricultura din Romania, sprijinit de Guvernul SUA.

Promovarea Romaniei printr-un nou brand si o imagine pozitiva este considerata esentiala de catre presedintele ANT, Marius Crivtonencu, pentru atragerea mai multor turisti si investitori. Si reprezentantul USAID, Paul Trupo, considera ca procesul de branding poate sa consolideze industria turismului si, totodata, sa contribuie la pozitionarea pe piata internationala a altor produse romanesti, in special a celor agroalimentare, in acest sens, directorul proiectului, Tom Whitney, exemplificand ca procesul de comercializare a vinului ar putea fi sustinut si prin promovarea turistica a drumului vinului. Insa procesul de branding va trebuie sa se concentreze pe ideea ca Romania va crea turistilor posibilitatea de autocunoastere si de trairi care depasesc simpla vizitare a obiectivelor turistice, sustine James MacGregor, unul dintre cei mai importanti specialisti in marketingul turismului international.
Source: Banii Nostri