Cu toate ca profitul companiilor low-cost a scazut considerabil din cauza cresterii pretului petrolului, strategia MyAir in aceste situatii consta in ieftinirea biletelor pentru a mari gradul de ocupare. In prezent, MyAir are un grad de ocupare de 85%, mai mic decat in 2007, cand gradul de ocupare era de 93%.
In primul semestru din 2008, operatorul aerian a transportat 240.000 de pasageri, cu aproximativ 10% mai mult decat in perioada similara a anului trecut, iar pentru intreg anul 2008 estimeaza ca va transporta 500.000 de pasageri, a declarat Antonio Iervolino, directorul general pentru Romania al operatorului italian low cost My Air.
Acesta a precizat ca, in prezent, compania poarta discutii pentru a opera din luna decembrie curse de pe aeroportul din Iasi spre Italia. Iervolino a declarat ca MyAir se va concentra in urmatorii ani pe zona Moldovei, strategia companiei fiind sa se indrepte spre aeroporturile unde nu sunt prezente companiile concurente.
Totodata, operatorul va efectua din 2009 si curse interne, pana in prezent nefiind alese destinatiile.
De asemenea, MyAir nu exclude varianta unei fuziuni sau a unei preluari.
Source: Wall-Street