Musulmanii – o noua tinta a industriei turistice

Aproximativ 1,8 miliarde de musulmani au putere de cumparare in plina crestere si au devenit tinta privilegiata a industriei turismului in intreaga lume.
Potrivit unui studiu efectuat in 47 de tari de catre organizatia Crescentrating din Singapore si cea americana DinarStandard, specializata in studierea pietei musulmane, cheltuielile turistilor musulmani ar urma sa creasca cu 4,8% pe an, fata de media de 3,8% in lume pana in 2020.
Segmentul este foarte profitabil pentru ca nu intereseaza decat tarile islamului. Egiptul, Malayezia si Indonezia, cu cea mai numeroasa populatie musulmana de pe planeta, raman destinatii favorite ale musulmanilor.
Destinatii ca Thailanda si Australia iau deja in calcul cerintele turistilor.
Aeroportul din Munchen, tranzitat de aproximativ 900.000 de musulmani in 2010, a deschis anul trecut o noua sala de rugaciuni pentru musulmani, care beneficiaza de asemenea de afise in limba araba si hrana halal in restaurante.
In Thailanda, tara majoritar budista, biroul turismului a lansat o campanie de promovare pentru a favoriza multiplicarea spa-urilor islamice, unde femeile si barbatii sunt total separati.
Bahrein, Kuweit, Oman, Qatar, Arabia Saudita si Emiratele Arabe Unite au inregistrat 37% din cheltuielile efectuate de turisti musulmani in 2011, desi ei nu reprezinta decat 3% din populatia musulmana mondiala.

Source: Capital