Ministerul Turismului vrea publicitate gratuita pentru campania Turist in Romania

Ministerul Turismului, MT, a lansat un anunt catre societatile de publicitate outdoor, prin care le solicita sa puna la dispozitia ministerului, gratuit, panouri publicitare in perioada 10 iulie – 31 august 2009, pentru viitoarea campanie de promovare a turismului intern, Turist in Romania.

Campania Turist in Romania a Ministerului Turismului are ca obiectiv promovarea destinatiilor romanesti pe plan intern, cu scopul de a constientiza consumatorii de produse turistice cu privire la atractiile pe care Romania le ofera si pentru a determina cat mai multi romani sa isi petreaca vacantele in tara.

Pentru realizarea campaniei Turist in Romania, care ar trebui sa se desfasoare in perioada 1 august – 25 decembrie 2009, MT va cheltui aproximativ 3.974.790 RON, fara TVA. Banii provin de la bugetul de stat.

Pe langa panourile publicitare gratuite, ministerul Turismului si Consiliul Consultativ pentru Turism vor ca trusturile de presa sa sustina gratuit campania Turist in Romania, iar banii economisiti sa fie investiti in infrastructura turistica, a declarat ministrul de resort, Elena Udrea.

Astfel, televiziunile ar urma sa sprijine campania, gratuit, cu clipuri video, radiourile cu clipuri audio, iar presa scrisa cu publicarea unor machete de publicitate.

Udrea a precizat ca vor fi promovate litoralul, Delta Dunariii, muntele, turismul cultural si religios, agroturismul si ecoturismul.

Ministrul a declarat ca daca institutiile de presa vor refuza propunerea, Ministerul Turismului va continua procedurile de achizite publica pentru promovare, urmand sa cheltuie banii pentru campanie.

Source: 9AM