Marshal Turism intentioneaza sa construiasca un hotel de 4 stele care sa fie afiliat lantului Hyatt

Agentia Marshal Turism, unul dintre cei mai mari jucatori locali, intentioneaza sa construiasca un hotel de 4 stele pe un teren de 1.500 mp din zona Dorobanti, achizitionat cu 2,5 milioane EUR. Conducerea agentiei poarta discutii pentru afilierea hotelului la lantul international Hyatt, a declarat Ion Antonescu, presedintele Marshal Turism.

Lucrarile de constructie vor fi demarate anul viitor si se vor desfasura pe o perioada de aproximativ doi ani.

10 milioane EUR incasate in urma vanzarii unui teren de aproximativ 8.000 mp, situat in zona Piata Victoriei de catre Ion Antonescu, vor fi investite pentru construirea hotelului care va detine 100 – 150 camere.

Marshal Turism mai opereaza un hotel clasificat la 4 stele, situat in apropierea hotelului Intercontinental clasificat la 5 stele, care va fi deschis in luna noiembrie. Pentru aceasta unitate, agentia are un contract de inchiriere cu statul pe timp de cinci ani, intentionand sa cumpere locatia la expirarea acestei perioade.

In primul semestru al acestui an Marshal Turism a inregistrat o cifra de afaceri de 11,5 milioane EUR, cu 35% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut. Presedintele Marshal Turism a declarata ca aceasta evolutie se datoreaza in principal extinderii si modernizarii agentiei din Piata Romana, a suplimentarii numarului de agentii de turism si a extinderii unei retele de filiale in tara.

Ion Antonescu estimeaza ca in acest an agentia va inregistra o cifra de afaceri de pana la 25 milioane EUR.
Source: Ziarul Financiar

Abonare la newsletter / Subscribe to our newsletter

Alege lista de distribuție / Chose your list

Lists