Presedintele agentiei Marshal Turism, Ion Antonescu, a declarat ca sarbatorile de iarna au adus agentiei incasari de aproximativ 4 milioane EUR, ceea ce reprezinta aproximativ 20% din totalul cifrei de afaceri.
In 2006 Marshal Turism a inregistrat o cifra de afaceri de 21 milioane EUR, in crestere cu 40% fata de 2005 iar pentru 2007 se estimeaza ca va inregistra o crestere de 30% a cifrei de afaceri, la 27 milioane EUR.
Printre obiectivele pe 2007 a agentiei se afla si cresterea numarului de rezervari on line realizate prin site-ul propriu al agentiei.
Activitatea de ticketing detine o pondere insemnata, reprezentand 66% din activitatea agentiei. Insa cea mai mare parte a veniturilor este generata din vanzarile pachetelor pentru segmentul turismului de business, turismul de vacanta detinand o pondere de 24% din activitatea agentiei.
In 2006 turismul extern a inregistrat o crestere de 100% fata de 2005 iar cele mai cautate destinatii pentru petrecerea sarbatorilor de iarna au fost Paris, Viena, Roma, Thailanda, Mauritius sau Cuba. In Romania cele mai cautate destinatii au fost statiunile montane. Destinatiile cele mai cautate pentru turismul de shopping sunt Dubai, Istanbul, Paris sau Milano.
In 2006 Ion Antonescu anunta lansarea pe piata hoteliera prin constructia unui hotel de 4 stele in zona Dorobanti din Bucuresti, unde a achizitionat un teren de 1.500 mp. Lucrarile ar putea fi demarate la sfarsitul lui 2007 iar termenul de finalizare este de doi ani. Investitia totala in hotel este estimata la 10 milioane EUR, bani proveniti din vanzarea unui teren de 8.000 mp in zona Piata Victoriei.
Source: Ziarul Financiar