Marriott intra pe nisa hotelurilor de tip boutique

Marriott International si Ian Schrager, promotorul hotelurilor boutique, au incheiat un parteneriat in vederea crearii unui brand de aproximativ 100 de hoteluri de lifestyle. Hotelurile vor combina stilul global al Marriott cu serviciul individualizat al hotelurilor boutique Schrager.

Hotelurile care fac obiectul parteneriatului vor fi localizate in America, Europa si Asia. Planul initial de implementare a proiectelor include New York, Miami, Los Angeles, Chicago, San Francisco, San Diego, Boston si Las Vegas in Statele Unite, Londra, Paris, Berlin, Frankfurt, Madrid, Barcelona, Milano si Roma in Europa si Beijing, Shanghai, Singapore, Bangkok, Seoul si Tokyo in Asia. Hotelurile vor avea 150-200 de camere. Schrager va fi responsabil cu dezvoltarea conceptului, design, marketing, branding dar si aprovizionarea cu alimente si bauturi iar Marriott va analiza procesele si operationalizarea lor dupa finalizarea constructiilor.

Ian Schrager a devenit celebru pentru clubul sau decadent Studio 54 si a dezvoltat complexuri moderne in destinatii ca New York , Londra, Miami .

J.W.Marriott Jr., directorul general al Marriott International apreciaza ca hotelurile boutique vor completa portofoliul de marci existent, care include Renaissance Hotel, Residence Inn, Courtyard by Marriott, TownePlace Suites si Ritz-Carlton.

Marriott are o valoare de piata de aproximativ 17,8 miliarde USD si vizeaza adaugarea a inca 85.000 -100.000 de noi camere de hotel la nivel global in urmatorii trei ani, astfel incat sa ajunga la un portofoliu de 600.000 de camere in 2009, dintre care 120.000 in afara Americii de Nord. Compania detinea 517.202 camere hoteliere la nivel global, la sfarsitul lunii martie.
Source: Wall-Street