Intr-un comunicat de presa emis de Ministerul Turismului, MT, este criticat faptul ca mai multe televiziuni din Romania sustin ca nu vor difuza, pentru un pret atat de mic, spoturile de promovare pe plan intern a destinatiilor romanesti, dupa ce, in ultima luna, au criticat MT, in numele interesului national, pe tema costurilor de promovare a turismului romanesc.
Comunicatul este reactia ministerului la decizia Realitatea si Pro TV de a nu difuza spoturile Turist in Romania.
Posturile de televiziune Pro Tv si Realitatea s-au sesizat dupa ce ministerul a facut publice numele agentiilor de media, Best Advertising si Optimedia, care se vor ocupa de gestionarea spoturilor, sustinand ca preturile inaintate de agentii sunt prea mici.
Firmele Best Advertising&Consult SRL si Optimedia SRL au castigat licitatia organizata de Ministerul Turismului pentru realizarea campaniei interne „Turist in Romania”, cu o oferta de 3,61 milioane RON, plus TVA, spoturile urmand sa fie difuzate pe 3 posturi de televiziune.
Source: Bloom Biz