MT a desemnat castigatorul licitatiei pentru realizarea campaniei „Turist in Romania”

Asocierea dintre Best Advertising & Consult si Optimedia a fost desemnata castigatoare de catre Ministerul Turismului a licitatiei pentru realizarea campaniei „Turist in Romania”.

Spoturile de 30 de secunde vor fi difuzate de posturile de televiziune Pro TV, Realitatea TV si Antena 3, potrivit unui comunicat al Ministerului Turismului.

Castigatorul a prezentat cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic in ceea ce priveste costul pe punctul de audienta, cu o valoare ponderata de 435,05 RON.

Valoarea totala a ofertei castigatoare se ridica la 3.617.102 RON, echivalentul a 866.891 EUR, fara TVA si fara taxa de cinema.

Firma Ars Advertising, una dintre cele cinci agentii inscrise la licitatie, a depus deja contestatie.

Sorin Enache, director general Realitatea – Catavencu, a declarat ca Realitatea TV nu va difuza campania „Turist in Romania”, intrucat ca agentiile nu au licitat suma care trebuie,
preturile fiind mult sub nivelul pietei.

Totodata, directorul de vanzari al Pro TV, Zoe Vasilescu, a anuntat ca postul nu va difuza campania din aceleasi motive invocate de Realitatea TV.

Campania „Turist in Romania” se va derula in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara.

Source: Adevarul