MDRT: 172,41 mil. RON pentru promovarea si dezvoltarea destinatiilor si produselor turistice

In 2011, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, MDRT, va avea un buget de 172,41 mil. RON pentru doua programe, Marketing si promovare a turismului 12,91 mil. RON si, respectiv, Dezvoltarea destinatiilor si produselor turistice 159,5 mil. RON.
 
Cea mai mare parte a finantarii, respectiv 154 mil. RON, reprezenta transferuri catre administratiile publice locale, pentru co-finantarea, de la bugetul de stat, a proiectelor de investitii in infrastructura turistica.
 
Programul anual de marketing si promovare turistica urmareste promovarea celor mai importante destinatii si forme de turism din Romania pe piata interna si pe principalele piete turistice din strainatate, precum si definirea si promovarea brandului turistic national, in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica pe plan national si international.
 
Programul anual de dezvoltare a destinatiilor, formelor si produselor turistice urmareste sustinerea turismului intern in vederea imbunatatirii circulatiei turistice, in paralel cu conservarea patrimoniului natural si cultural.
 
Printre obiectivele programului de dezvoltare se numara modernizarea si extinderea sistemului informational din turism, imbunatatirea calitatii serviciilor turistice si a formarii profesionale a angajatilor, in special a celor din structurile de primire turistica.
 
Totodata, programul prevede realizarea de investitii publice in infrastructura turistica, sumele alocate vizand statiunile Baile Herculane si Borsec, orasul Sulina, destinatiile turistice din sudul litoralului si continuarea programelor de investitii pentru dezvoltarea formelor de turism prioritare, rezultate prin dezvoltarea brandului de tara, in conformitate cu Master Planul de dezvoltare a turismului si a altor programe si strategii.
Source: Daily Business

Abonare la newsletter / Subscribe to our newsletter

Alege lista de distribuție / Chose your list

Lists