Pentru 2005 Lufthansa estimeaza o cifra de afaceri pe piata romaneasca de 29 milioane EUR, in crestere cu 45% fata de nivelul inregistrat anul trecut, potrivit declaratiei managing directorului pentru Romania si Moldova al companiei, Stafan Lau. Estimarea este sustinuta si de cresterea numarului de zboruri saptamanale Romania-Germania, la 47 de la 28 in octombrie 2004.
Lufthansa intentioneaza ca in vara lui 2006 sa opereze cu avioane cu capacitate mai mare, ceea ce va duce la cresterea cu 3-4% a cotei de piata actuale de 15%, care ii asigura al treilea loc in Romania dupa Tarom si Air France – KLM.
Obiectivele companiei germane vizeaza cresterea campaniilor de promovare a Lufthansa prin emiterea biletelor electronice si introducerea programului de fidelitate adresat firmelor mici si mijlocii.
Alti operatori care au mizat pe potentialul de crestere al pietei romanesti a transporturilor aeriene, introducand curse suplimentare, au fost British Airways, Air France sau KLM.
Source: Ziarul Financiar