Lanturile hoteliere se extind pe piata din Romania

Potrivit unui studiu efectuat de compania de consultanta Kohl&Partner, se estimeaza ca pana la finalul anului 2013, in Romania vor fi deschise circa 40 de hoteluri noi, volumul investitiilor depasind 580 mil. EUR. O parte dintre acestea vor fi inaugurate sub brandurile marilor lanturi internationale, care s-au hotarat sa promoveze si alte brand-uri pe langa cele deja consacrate pe piata hoteliera din Romania.
Spre exemplu, lantul hotelier Accor, prezent in tara noastra cu sase hoteluri, intentioneaza sa aduca pe piata brand-urile Mercure si Mgallery, a declarat Luc Gesvret, senior vicepresident operations Accor Cehia si Romania.
In urmatorii ani vor fi finalizate si proiectele Marriott si Wyndham, anuntate de ceva vreme, dar inca nefinalizate, care vor deschide cate un Courtyard, respectiv Days Inn.
Cel mai activ lant hotelier de pe piata este Hilton Worldwide care in prezent detine patru unitati afiliate lantului in Romania. Didier Martin, vicepresedinte operatiuni Hilton Worldwide Europa de Est, Turcia, Rusia si Israel, a declarat ca, in urmatorii 10 ani, grupul va opera in Romania 25 de hoteluri. Acesta a mai precizat ca in urmatorii 2-3 ani vor fi inaugurate sapte hoteluri, sub trei branduri diferite Hampton, Double Tree si Hilton Garden Inn.
De asemenea, lantul hotelier nu exclude deschiderea in Bucuresti a luxosului Waldorf Astoria.

Source: Capital