Lanturile hoteliere internationale ofera discounturi la evenimente

Trendul descendent al pietei si nevoia de fidelizare a clientelei obliga marile lanturi hoteliere sa reevalueze in scadere tarifele practicate pentru organizarea de evenimente, astfel ca, in functie de amploarea manifestarilor si de numarul camerelor rezervate, discounturile pot ajunge si pana la 10%.

Spre exemplu, reteaua Marriott ofera un discount de 2% pentru evenimentele ce implica ocuparea a circa 100 de camere, fiind mai ingaduitoare cu acei clienti care nu isi onoreaza rezervarile. Compania estimeaza ca in acest an incasarile din evenimente vor scadea cu 12%, deoarece multe rezervari sunt anulate, iar bugetele alocate au scazut semnificativ.

Hyatt Hotels&Resorts promoveaza un program prin care, la fiecare 10 camere rezervate, clientii beneficiaza de 10% reducere pentru cele 19 complexuri din portofoliul companiei si de un discount de 6% pentru 101 hoteluri din America de Nord, prin intermediul aceluiasi program.

Vicepresedintele Omni Hotels, Tom Faust, a anuntat reducerea cu 20% a rezervarilor pentru evenimente, in comparatie cu primele luni ale anului 2008, scadere inregistrata in cele 43 de unitati ale companiei.

Lantul hotelier Starwood, ofera un discount de 3% la pretul cazarii si unul de 10% la cel pentru mancare si bautura. Oferta este valabila pentru toate diviziile grupului, inclusiv St. Regis, Sheraton si Westin.

Fairmont ofera 10% reducere in cazul inchirierii a cel putin zece camere in toate cele 56 de locatii ale sale.

Wyndham ofera camere gratis si reduceri de 10% la restaurant in cazul unui eveniment la care participa cel putin 76 de persoane. Promotia este valabila la toate cele 82 de hoteluri ale grupului, in special cele din SUA, Mexic si Caraibe.

Retelele hoteliere The Kessler Collection si Palace Resorts nu mai percep penalizari in cazul in care clientul soseste mai tarziu de data prestabilita.

Source: Business Standard