Lanturile hoteliere americane se extind in Europa

In urmatorii 5-10 ani, hotelierii americani isi vor majora cota de piata in Europa cu 5%, sustin analistii din domeniu.

Lantul hotelier Four Seasons detine 14 hoteluri in Europa, iar in urmatorii 3-5 ani sunt programate sa se deschida inca 7 hoteluri.

Hilton Worldwide opereaza 184 de hoteluri in Europa, iar anul trecut a deschis 18 hoteluri independente si prin acorduri in franciza, comparativ cu 12 unitati hoteliere deschise in 2008 si 2007.

Lantul hotelier Starwood detinea 159 hoteluri in Europa la sfarsitul anului 2009 si 20 de hoteluri in constructie. Compania a anuntat ca venitul pe camera disponibila a crescut cu 3,7% in proprietatile detinute in Europa, in timp ce in America de Nord cresterea a fost de 1,2%.

In luna martie a acestui an, lantul hotelier Marriott a anuntat ca intentioneaza sa-si dubleze numarul celor 40.000 de camere din Europa pana in anul 2015, aducand pe piata branduri precum Ritz-Carlton si Bulgari Hotels&Resorts. Compania intentioneaza sa desfasoare 30 de proiecte in regiune, inclusiv in Moscova, Budapesta, Ankara si Bucuresti.

Marii hotelieri vor sa realizeze cota de piata in Europa apeland la vizitatori din SUA, China si India, care prefera brandurile recunoscute international atunci cand calatoresc.

Source: HoReCa