Lantul de cafenele Centro intentioneaza sa se extinda cu inca patru unitati in acest an

In acest an lantul de cafenele Centro intentioneaza sa deschida inca patru unitati, doua in Bucuresti si doua in provincie, potrivit declaratiei lui Tinu Sebesanu, general manager al companiei Trend Hospitality. Suma investita intr-o cafenea se ridica la 250.000 EUR.

Centro este un brand local si cuprinde in prezent patru unitati in Bucuresti, dintre care una este situata in incinta hotelului Howard Johnson Grand Plaza si una in sediul Petrom de pe Calea Dorobantilor.

Pe termen lung vor fi deschise locatii in principalele orase ale tarii si, ulterior, si in zonele turistice. Tinu Sebesanu a precizat ca intentioneaza sa deschida doar opt locatii in provincie iar cateva dintre ele vor fi operate in sistem de franciza.

Cel putin doi jucatori internationali, Starbucks si Coffee Heaven, si-au anuntat intentia de a patrunde pe piata cafenelelor din Romania cu unitati la nivel local, ambele in sistem de franciza. Starbucks va fi adusa pe piata de catre grecii de la Marianopoulos, care detin si franciza pentru magazinele Marks&Spencer, Beauty Shop si Sephora iar Coffee Heaven, de compania care controleaza lantul de restaurante de tip fast-food Snack Attack. Totodata si jucatorii din industria restaurantelor, cum ar fi La Mama, au patruns pe piata cafenelelor. Catalin Mahu, omul de afaceri care controleaza lantul de restaurante La Mama, a deschis prima cafenea din portofoliu, sub brandul Cafepedia.
Source: Ziarul Financiar