Judetul Brasov se promoveaza in Romania si Europa

Atractiile turistice din judetul Brasov vor fi promovate intensiv in Romania si Europa cu ajutorul producatorului Jidvei Romania, care a devenit partenerul Agentiei de Promovare si Dezvoltare a Turismului Brasov, APDT, in proiectul „Redescopera valorile”, implementat de agentia Groove Hour.

Astfel, peste 125.000 de pliante si materiale informative despre edificii de cult, muzee, biserici fortificate, locuri de vizitat si monumente istorice din municipiul Brasov si din judet vor fi raspandite peste 400 de locatii indoor si out-door de pe Valea Prahovei, de pe litoral sau din Delta Dunarii, organizatorii stabilindu-si un target de 1 milion de turisti pentru acest an.

Proiectul presupune o investitie de aproximativ 30.000 EUR, o parte din suma fiind suportata de Jidvei Romania, iar restul de APDT.

Presedintele APDT Brasov, Ionut Gliga, a declarat ca institutia va participa in urmatoarea perioada la cat mai multe targuri si expozitii de profil, va organiza evenimente, proiecte in parteneriat cu Federatia Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania si va continua colaborarea cu Universitatea Transilvania, pentru seminarii.

Necesitatea promovarii atractiilor turistice din judetul Brasov este cu atat mai mare cu cat in 2009 s-a inregistrat o scadere cu 55.000 a turistilor straini si cu 150.000 a turistilor romani care viziteaza Brasovul.

Una dintre ideile de revigorare a turismului transilvanean realizat de APDT si Clubul Economic German vizeaza, in aceasta vara, realizarea unui triunghi turistic medieval, printr-un traseu cuprins intre Brasov, Sibiu si Sighisoara.

Source: Monitorul Expres