Autoritatea Nationala pentru Turism, ANT, va achizitiona, prin negociere directa, o serie de servicii de coproductie a unor programe ce urmeaza a fi difuzate pe postul de televiziune National Geographic pentru promovarea brandului de turism al Romaniei. Valoarea estimata a proiectului este de 972.500 EUR, din care contributia ANT este de 750.000 EUR, iar cea a postului de televiziune National Geographic, de 222.500 EUR.
Proiectul include realizarea unui film de 45 minute si 4 spoturi de 30 secunde.
ANT a precizat ca filmul documentar ce va fi realizat pentru promovarea cu precadere a Bucurestiului ca destinatie „smart” de city- break impreuna cu spoturile de promovare au rolul de a aborda atat partea mai putin cunoscuta a orasului din punct de vedere al istoriei, al vietii culturale si artistice, al oportunitatilor educationale cat si elemente de interes deja cunoscute de turisti, dar pentru care este nevoie sa se mentina eforturile de promovare.
Conceptul „Smart Cities” initiat de National Geographic Channel presupune realizarea a cate unui film documentar pentru 18 orase europene relevante, invitate sa participe la aceasta initiativa de promovare, care sunt considerate a avea cel mai mare potential de crestere in urmatorii ani.
Documentarele urmeaza a fi difuzate in perioada februarie – mai 2015 in Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Rusia si Romania, ca piete tinta asa cum au fost ele identificate in urma cercetarilor realizate pentru crearea brandului turistic national, precum si in Spania si Polonia, Abu Dhabi si India, ca piete de oportunitate.
Source: Economica