Investitie de 100.000 EUR in restaurantul Osho pentru rebranding si dezvoltare

In acest an, restaurantul Osho din Bucuresti investeste circa 100.000 EUR in rebranding, dezvoltarea departamentului de livrari la domiciliu si de evenimente, dar si in reconfigurarea restaurantului.
In primele sase luni ale acestui an, restaurantul a inregistrat o crestere de 6% a veniturilor, iar pentru intreg anul se estimeaza ca va ajunge la o cifra de afaceri de 2,8 mil. EUR, fata de 2,5 mil. EUR in 2011.
Restaurantul Osho Steak contribuie cu 49% in realizarea cifrei de afaceri, Osho Fish cu 38%, iar macelaria Osho cu 13%.
Florin Radulescu, proprietarul Osho a declarat ca in urmatorii 2 ani va fi analizata piata din principalele orase cu potential economic in vederea deschiderii de noi restaurante.
Clientii sunt in principal din zona corporate, cu varsta de peste 35 de ani. Dintre acestia, se estimeaza ca peste 65% sunt clienti fideli.

Source: Daily Business