Industria hoteliera franceza reflecta provocarile cu care se confrunta industria la nivel european

“Cresterea costurilor si schimbarea comportamentului consumatorului sunt doi dintre vectorii de modernizare a industriei hoteliere francize”, precizeaza Philippe Doizelet lider in domeniul consultantei hoteliere, “si reprezinta cea mai mare provocare pe pietele mature.” Domnul Doizelet, Managing Partner la Horwath HTL Franta parte din reteaua de consultanta hoteliera cu cea mai mare vechime si intindere din lume, a tinut o prezentare la Bucuresti in cadrul celei de a 5-a editii anuale a conferintei Hotel Tourism and Leisure Investment, care a avut loc la JW Marriott.
Prezentarea domnului Doizelet, "Viitorul industriei hoteliere europene, cazul Frantei" a utilizat ca exemplu situatia actuala a industriei hoteliere franceze pentru a evidentia tendintele generale europene in domeniu. Aceste tendinte includ schimbari in structura cererii de consum, spre exemplu cresterea calatoriilor de familie ce implica deplasarea membrilor ce fac parte din mai multe generatii sau punerea accentului mult mai mult asupra mediului si turismului durabil cu reflectarea acestora in produsul hotelier.
"La nivel operational, Franta arata aceeasi polarizare care este evidenta si in restul Europei, si anume o piata de lux in plina expansiune cu o piata de mijloc mai slaba ale caror investitii insuficiente au creat oportunitati de construire pentru noi  hoteluri economice care sa obtina o crestere a cotei de piaţa”, a precizat domnul Doizelet. “Provocarea pentru toate aceste hoteluri este pe de o parte sa reusesti managementul cresterii costurilor principale, si in acelasi timp sa investesti in crearea unui produs ce reflecta cerintele calatorului modern.  In prezent, hotelurile in stadiu de dezvoltare detin desigur avantajul de a putea prinde in proiect noi niveluri de flexibilitate in camere si zona F&B, astfel ne asteptam ca piata sa devina in viitor mult mai segmentata”,  a mai adaugat domnul Doizelet.
O copie a prezentarii domnului Doizelet poate fi descarcata de pe www.horwathhtl.com
Despre Horwath HTL
Horwath HTL (Hotels Tourism and Leisure) este una dintre cele mai renumite firme de consultanta specializata in domeniul hotelier, turism si activitati recreative, oferind experienta si expertiza de neegalat in proiectele clientilor din intreaga lume printr-o combinatie a cunostintelor detaliate locale si o intelegere a lucrurilor la nivel international. In prezent, Horwath HTL este cea mai mare organizatie din lume de consultanta specializata in industria ospitalitatii, avand 50 de birouri in 39 de tari.
Horwath HTL este membru al Crowe Horwath International, o asociatie profesionala a firmelor de consultanta in audit si management fondata la New York, in anul 1915. In prezent, Crowe Horwath International este clasat in primele zece grupuri internationale de servicii profesionale, cu birouri in aproape 400 de orase in 88 de tari.
Pentru mai multe informatii : Philippe Doizelet – pdoizelet@horwathhtl.com sau  James Chappell, Global Marketing Director Horwath HTL – jchappell@horwathhtl.com

Source: Horwath HTL