In primul semestru din 2007 vanzarile online pentru hotelurile Marriott au crescut cu 25%

In primul semestru din 2007 vanzarile online ale hotelurilor Marriott au crescut cu 25% fata de anul trecut cand, prin intermediul site-ului Marriott.com, s-au vandut camere in valoare de 3,7 miliarde USD, mai mult decat dublul incasarilor de pe site din 2004.

Analistii de la Bloomberg apreciaza ca, desi actiunile companiei au scazut cu 10% in acest an, succesul inregistrat online va determina cresterea actiunilor in medie cu 27% in decursul anului viitor. In 2006 site-ul companiei a contribuit la majorarea cu 3 centi a actiunilor iar pentru acest an se estimeaza ca actiunile vor creste cu 4 centi pe baza vanzarilor online.

Pentru a atrage clientii pe site, Marriott a creat un sistem de rezervare prin care se pot acumula puncte ce pot fi folosite pentru a obtine camere gratuite.

Inchirierea online pe site-ul propriu a camerelor este mai ieftina cu 20% decat rezervarea efectuata prin telefon, a declarat directorul financiar al Marriott, Arne Sorenson.

Pentru acest an se estimeaza ca profitul companiei va creste cu 29%, la 781 milioane USD.

Source: Daily Business