Obiectivele pe termen lung ale noului director general al hotelului Athenee Palace Hilton, Friederich Niemann, sunt transformarea hotelului Hilton intr-unul din cele mai importante hoteluri din Balcani, imbunatatirea profitabilitatii hotelului si investitii in training si educatie pentru angajati, astfel incat Hilton sa devina un initiator de trend in domeniul resurselor umane.
Cifra de afaceri pe primele sase luni ale anului 2005 a fost de 11 milioane de dolari, cu 15% mai mare decat aceeasi perioada a anului trecut iar gradul mediu de ocupare a fost de 77%, cu 6% mai mult decat aceeasi perioada a anului trecut. Pentru acest an se estimeaza o cifra de afaceri de 23 de milioane de dolar in crestere cu 15-17% fata de anul trecut.
In prezent se au in vedere cateva proiecte de investitii pe termen scurt, dintre care amenajarea unui nou restaurant cu specific italian, Roberto’s Restaurant, care va inlocui vechiul restaurant La Pergola iar in luna ianuarie a anului viitor se va incepe o investitie in remobilarea tuturor celor 272 de camere ale hotelului.
Principalii concurenti ai hoteului Athenee Palace Hilton pe segmentul de cinci stele sunt JW Marriott, Crowne Plaza, Intercontinental, Howard Johnson. Recent compania hoteliera Ana Hotels a cumparat pachetul majoritar de la Athenee Phenix Group. Ana Hotels mai detine hotelul Crowne Plaza din Bucuresti, precum si alte hoteluri la munte si pe litoral.
Source: Ziarul Financiar