In perioada ianuarie-august 2007, Aerotravel Lufthansa City Center a inregistrat o crestere de 25% a cifrei de afaceri

In primele opt luni din 2007, Aerotravel Lufthansa City Center a inregistrat o cifra de afaceri de 20 milioane EUR, in crestere cu 25% fata de aceeasi perioada din 2006, si estimeaza pentru intreg anul 2007 o cifra de afaceri de 30 milioane EUR.

Claudia Stan, director de marketing in cadrul Aerotravel, a declarat ca 16 milioane EUR au fot incasate din ticketing si 4 milioane EUR au fost incasate din turism. Factorii care au dus la aceasta crestere au fost lansarea de noi linii de produse leisure, cresterea portofoliului de clienti atat pe segmentul leisure, cat si pe cel business, precum si cresterea eficientei personalului, generata de instruirea acestuia.

90% din incasarile companiei provin din ticketing, in timp ce contributia turismului la cifra de afaceri este de aproximativ 10%.

In 2007, compania a investit in deschiderea de noi agentii, in extinderea si reamenajarea agentiilor existente, precum si in realizarea de training-uri pentru angajati.

In vara anului 2007, agentia a operat trei curse charter pe saptamana catre Grecia, una cu plecare din Bucuresti si doua cu plecare din Cluj si din Timisoara. De altfel, Grecia a reprezentat destinatia estivala cea mai bine vanduta pe segmentul leisure din acest an, avand o pondere de 50% din totalul incasarilor pe segmentul mentionat mai sus.

La nivel local agentia de turism Aerotravel detine 7 agentii in Bucuresti, Timisoara, Oradea, Cluj si opereaza o agentie in sistem de franciza la Bacau.

Source: Business Standard