Directorul general al Eximtur, Lucia Morariu, estimeaza ca in acest an agentia de turism va inregistra o cifra de afaceri de 25 milioane EUR, chiar in conditiile in care turismul intern cunoaste o puternica scadere in 2006.
Pentru a mentine ritmul de crestere al companiei, Lucia Morariu are in vedere nu doar extinderea numarului de agentii proprii, amplasate in marile orase, ci si extinderea ofertei pe internet si alocarea unui buget de publicitate care sa permita o reclama eficienta pentru produsele oferite.
Lucia Morariu a mai precizat ca toate aceste strategii vor asigura dezvoltarea pe piata anul viitor, in conditiile in care, dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, turismul sindicalizat va disparea iar tour-operatorii se asteapta ca cererile pentru turismul intern sa scada si mai mult in 2007. Directorul general al Eximtur apreciaza ca tinta pentru turismul romanesc ramane segmentul turismului de afaceri, care are un potential de crestere de 70%.
Una dintre pietele cu cel mai mare potential pentru Eximtur se dovedeste a fi piata bucuresteana, unde Eximtur a inregistrat o crestere de 58%, in principal ca urmare a atragerii clientiilor concurentei, a declarat Lucia Morariu.
Source: Ziarul Financiar