In 2008 agentia de turism Calibra se lanseaza pe piata hoteliera

Agentia de turism Calibra din Cluj vizeaza pentru anul viitor intrarea pe piata imobiliara prin investitii de 2 milioane EUR in hoteluri, fiind in discutii pentru cumpararea unui hotel pe Valea Prahovei si construirea unui hotel pentru business in Cluj sau in apropierea orasului, intr-o zona cu specific balnear.

In primele sapte luni din 2007, agentia a inregistrat o cifra de afaceri de 4,2 milioane EUR, in crestere cu 12% fata de rezultatul inregistrat in perioada similara a anului trecut. Bikfalvi Martin, directorul general al agentiei, considera ca unul dintre factorii de crestere a fost numarul sporit de destinatii pe care au fost operate chartere si estimeaza, pentru intreg anul 2007, o cifra de afaceri de aproximativ 8 milioane EUR. Calibra a operat in acest sezon patru chartere, cea mai solicitata destinatie fiind Egiptul.

Pentru sezonul urmator, agentia de turism are in plan promovarea unor destinatii exotice, precum Dubai si Maroc sau a destinatiilor obisnuite, Austria, Italia sau Egipt. Cifra de afaceri estimata pentru 2008 se ridica la 10 milioane EUR.

Source: Business Standard