In 2007 Happy Tour se axeaza asupra vacantelor pe vase de croaziera si pe segmentul corporate

In strategia de dezvoltare pentru acest an, agentia de turism Happy Tour vizeaza promovarea vacantelor pe vase de croaziera de 5 stele si a ofertelor destinate segmentului corporate.

Si in acest an cererea pentru ofertele de turism extern va continua sa creasca in detrimentul celor interne iar principalul motiv il reprezinta tarifele tot mai atractive ale liniilor aeriene care intentioneaza ca prin ofertele lansate sa isi majoreze cota de piata.

Ticketing-ul reprezinta o activitate importanta pentru toate agentiile de turism din Romania. Mai mult de jumatate din intreaga activitate al agentiei Happy Tour este reprezentata de vanzarile de bilete de avion.

In 2006, plecarile in strainatate, in scop turistic, au reprezentat 25% din volumul total de activitate, aproximativ 56% reprezinta ponderea biletelor de avion iar 18% reprezinta activitati de cazare in tara, organizare de seminarii, conferinte si incentive, a declarat presedintele companiei, Nicolae Demetriade.

Nicolae Demetriade a declarat ca agentia emite anual aproximativ 75.000 de bilete iar estimarile pentru acest an indica o crestere pe acest segment, generata de numarul mare de companii aeriene care intra pe piata.

In 2006 agentia a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 16%, ajungand la 36 milioane EUR de la 31 milioane EUR in 2005.

Nicolae Demetriade a declarat ca si in 2006, turismul intern nu a fost atractiv pentru partenerii externi ai agentiei. O crestere semnificativa s-a inregistrat pe segmentul de cazari si actiuni incentive in Romania care s-a datorat cererii foarte mare din partea corporatiilor.

Nicolae Demetriade a declarat ca la nivelul HappyTour, segmentul de business si de corporatii, reprezinta peste 70% din trafic, restul de 30% fiind asigurat de individuali.

Pentru acest an agentia estimeaza ca va inregistra o cifra de afaceri de 43 milioane EUR.
Source: Adevarul