In 2006 hotelurile din portofoliul Ana Hotels si Athenee Phoenix Group au avut o cifra de afaceri de 36 milioane EUR

In 2006 hotelurile din portofoliul Ana Hotels si Athenee Phoenix Group, controlate de omul de afaceri George Copos, au inregistrat o cifra de afaceri cumulata de aproximativ 36 milioane EUR si un profit de 8,6 milioane EUR.

Activele aflate in portofoliul Ana Hotels, hotelurile Europa si Astoria clasificate la 4 stele si, respectiv, 3 stele din statiunea Eforie Nord, hotelurile Sport, Bradul si Poiana de 3 stele din Brasov, agentia de turism Ana Turism, Ana Aslan Health Spa si hotelul de 5 stele din Bucuresti, Crowne Plaza au inregistrat in 2006 venituri de aproximativ 17 milioane EUR si un profit de 4,4 milioane EUR.

In primele sapte luni din acest an hotelul Crowne Plaza a inregistrat o cifra de afaceri de 6,6 milioane EUR, in crestere cu 7% fata de nivelul inregistrat in perioada similara a anului trecut. Mioara Gheorghe, marketing managerul hotelului, a declarat ca cea mai mare contributie au avut-o veniturile din cazare, urmate la o diferenta foarte mica de veniturile din food&beverages iar in cadrul acestui segment, o pondere importanta au avut-o veniturile realizate din organizarea de evenimente pentru companii dar si cele personale.

Hotelul a obtinut un profit de aproximativ 3 milioane EUR, cu 3,5% mai mult decat cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut. Pentru acest an reprezentantii hotelului Crowne Plaza estimeaza o cifra de afaceri de 11,6 milioane EUR, cu aproximativ 8% peste rezultatul inregistrat in 2006.

Desi din luna iulie pana la inceputul lunii septembrie hotelurile din Bucuresti sunt in low season, pentru hotelul Crowne Plaza, gradul de ocupare la sfarsitul lunii iulie a fost de 73,9%. Mioara Gheorghe estimeaza ca la sfarsitul acestui an gradul mediu de ocupare va fi de 70%, in crestere fata estimarea initiala de 68,7%.

Crowne Plaza nu a incheiat parteneriate cu companiile low-cost si nici nu a primit solicitari pentru pachete cazare-bilete de avion dar a avut in aceasta vara o colaborare cu o agentie care a organizat chartere cu grupuri de turisti israelieni, care a determinat un grad de ocupare foarte bun si in weekend, a declarat Mioara Gheorghe.

Source: Business Standard