In 2006 ANT a cheltuit 5,5 milioane EUR pentru promovarea turismului romanesc in strainatate

Anul trecut Autoritatea Nationala pentru Turism, ANT, a cheltuit aproximativ 5,5 milioane EUR pentru promovarea turismului romanesc in strainatate. Campaniile de publicitate s-au desfasurat prin intermediul birourilor de promovare ANT din strainatate si au fost reprezentate pe panouri stradale, la televiziuni si la targurile internationale. Toate actiunile outdoor s-au desfasurat prin inchirierea directa a spatiilor de la proprietari, fara intermedierea agentiilor de publicitate sau de media.

La Viena, o campanie pe postul national TV si pe outdoor a costat ANT aproximativ 330.000 EUR iar la Madrid reclama pe 20 de autobuze inscriptionate cu imagini reprezentative alaturi de sloganul ANT a costat aproximativ 139.000 EUR, a declarat Monica Barbuletiu, presedintele ANT.

Pentru 2006 bugetul total al ANT pentru actiunile de promovare, atat in tara cat si in strainatate, a fost de 12 milioane EUR.

Pentru acest an ANT estimeaza cheltuieli cu promovarea turismului in valoare de 7 milioane EUR.
Source: Capital