Howard Johnson Grand Plaza Hotel estimeaza o crestere cu 6% a cifrei de afaceri in 2007

Reprezentantii Howard Johnson Grand Plaza Hotel estimeaza ca in 2007 hotelul ar putea inregistra o crestere cu 6% a cifrei de afaceri, de la 13 milioane EUR la aproximativ 13,8 milioane EUR. Profitul net inregistrat in 2006 a fost de aproximativ 1,3 milioane EUR, reprezentand 10% din cifra de afaceri a hotelului. In primul an complet de functionare al hotelului, anul 2005, a inregistrat o cifra de afaceri de 12,5 milioane EUR, in crestere cu 51% fata de 2004 si si-a dublat profitul, fata de aceeasi perioada, pana la 1 milion EUR.

La cresterea cifrei de afaceri au contribuit veniturile rezultate din vanzarea de camere, aproximativ 60%, veniturile din organizarea de evenimente si cele de pe segmentul de food&beverage. Totodata, la cresterea cifrei de afaceri a contribuit si patiseria Centro Pastry Shop, care functioneaza in incinta hotelului din primavara anului trecut.

Gradul mediu de ocupare al hotelului a fost de 70% in 2006, 90% dintre oaspetii hotelului fiind reprezentati de turistii de pe segmentul business. In comparatie cu 2005, in anul 2006 a crescut cererea de camere de hotel pe segmentul de piata de 5 stele iar hotelul si-a adaptat politica de vanzari acestei cresteri. Din 2006, hotelul beneficiaza de o a doua sala polivalenta, Iridium Grand Ballroom.

Howard Johnson Grand Plaza Hotel este clasificat la 5 stele, detine 285 camere si apartamente si dispune de centrul de conferinte Grand Plaza Conference Center, restaurantele de lux Benihana si Avalon, patiseria Centro Pastry Shop, barul Centro Bar&Lounge, centrul de sanatate Fit Club si o parcare subterana pazita, cu o capacitate de 80 locuri.

Hotelul Howard Johnson Grand Plaza a fost deschis in 2004, in locul fostului hotel Dorobanti, in urma unei investitii de aproximativ 30 milioane EUR, derulata pe o perioada de 4 ani.

Hotelul este detinut de societatea Grand Plaza Hotel, infiintata in 2004 si controlata de omul de afaceri Gabriel Popoviciu.

Brand-ul Howard Johnson Grand Plaza, utilizat de hotelul din Bucuresti in baza unui contract de franciza, reprezinta cea mai inalta clasificare dintre cele cinci diviziuni ale lantului brand-ului international Howard Johnson, celelalte patru fiind Howard Johnson Plaza Hotel, Howard Johnson Hotel, Howard Johnson Inn si Howard Johnson Expresss Inn. Brand-ul Howard Johnson apartine grupului Windham, fost Cendant, cel mai mare francizor mondial din domeniul turistic, care grupeaza peste 6.400 de hoteluri, cu peste 540.000 de camere. Grupul detine, de asemenea, brand-urile Ramada, prezent si in Romania, Days Inn, Travelodge, Knights Inn, Super 8 Motel si Wingate Inn.
Source: Adevarul