Hotelurile incearca sa optimizeze problema zgomotului

Intr-un studiu recent referitor la satisfactia oaspetilor unui hotel, pe langa plagerile referitoare la serviciile proaste, la camerele murdare sau la proasta conexiune la internet, s-a aratat ca principala nemultumire a turistilor este nivelul zgomotului, exceptie facand doar hotelurile de lux.

Pentru orice hotel care se construieste acum este foarte important sa fie dotat din faza de proiect cu instalatii de reducere a zgomotului, o atentie speciala fiind acordata peretilor interiori, care fac legatura intre camere.

Paul McManus, directorul executiv al Leading Hotels of the World, asociatie care include 430 de hoteluri de lux din intreaga lume, a declarat ca vechile hoteluri de lux au fost construite cu ziduri imense de caramida iar aceasta este cea mai buna izolatie fonica.
Insa daca aceste hoteluri intreprind lucrari de amenajare a instalatiilor sanitare sau daca se instaleaza diverse retele prin cablu si ar avea o problema temporara in ceea ce priveste zgomotul, acest lucru ar trebui adus la cunostinta turistilor, a precizat Paul McManus.

Pe de alta parte, in special hotelurile de lux, in mod deliberat incurajeaza agitatia fie in holul hotelului, fie in bar, pentru o indeparta de culoarele care duc spre camere.

Lanturile hoteliere sunt nevoite sa ia in calcul intotdeauna toate detaliile legate de acustica interioara a camerelor si conform celor mai ridicate standarde din constructie, folosind geamuri duble si suficienta izolatie intre pereti.

Source: Ziarul Financiar