Dezvoltarea turismului de business din Bucuresti incurajeaza tot mai multi investitori sa se orienteze spre spatiile de cazare din capitala.
Majoritatea hotelurilor scoase la vanzare sunt clasificate la 4-5 stele si se afla in special in centrul capitalei. Monica Postolache, PR in cadrul Eurometropola, a precizat ca preturile solicitate pentru vanzarea unitatilor sunt concepute mai mult „dupa ureche“ si nu se apeleaza la un evaluator de profesie. Companiile de specialitate in domeniu (Fivestar Hospitality, agentii real estate cu divizii hoteliere, cum ar fi CBRE) ofera gradul de profesionalism necesar in asemenea tranzactii speciale.
Potrivit agentiilor imobiliare, nu toate anunturile se finalizeaza cu tranzactii, scoaterea pe piata fiind doar un sistem de evaluare pentru unii detinatori de spatii de cazare din Bucuresti.
Unul dintre aceste cazuri ar putea fi cel al Carol Parc Hotel, a carui vanzare a fost infirmata de la inceput de catre proprietari. Insa agentia imobiliara Expert Pro confirma valabilitatea pe piata a ofertei de vanzare a hotelului de 5 stele, contra sumei de 16,5 milioane EUR. Investitia in hotel s-a ridicat la aproximativ 6 milioane EUR.
In ciuda castigurilor inca foarte mari, veniturile hotelierilor din capitala sunt in scadere si tendinta va continua o data cu lansarea pe piata a unor noi complexuri.
Source: Evenimentul Zilei