In 2013, Happy Tour Group a inregistrat o cifra de afaceri de 60 mil. EUR, in scadere cu circa 10% fata de 2012, cand a inregistrat afaceri de 65,6 mil. EUR.
Cele mai mari cresteri ale Happy Tour in 2013 au fost realizate pe segmentul de leisure, in medie 12%. Aceasta crestere s-a datorat si introducerii de noi destinatii printre care Madeira, Bodrum si Chania, din insula Creta.
Pe segmentul de city break s-a inregistrat o crestere de 8%, iar cele mai populare destinatii au fost Praga, Paris, Bracelona, Londra sau Madrid.
Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour Group a declarat ca anul trecut compania a avut 14 chartere catre Grecia, Turcia, Spania si Cipru, iar pentru acest an vor fi pastrate actualele destinatii, noutatile fiind reprezentate de diversificarea ofertelor charter pentru Bodrum si Chania din Creta.
Vanzarile biletelor de avion au terminat pe plus anul trecut, compania anticipand cresteri si in 2014. Cursele externe au generat 85% din vanzarile totale de bilete de avion. Reprezentantul Happy Tour a precizat ca analizand scopul calatoriilor din anul 2013, a reiesit un raport de 45% -55% pentru vacante versus vanzarile pentru clientii corporate. De asemenea, vanzarile de bilete low cost au crescut cu aproximativ 10% in 2013 ca volum, comparativ cu 2012. Cele mai cautate destinatii au fost Barcelona, Milano si Roma.
Happy Tour Group este compus din agentia de turism Happy Tour, portalul de rezervari online Paravion, agentia Travel House si turoperatorul Prestige Tours.
Source: Capital