Gregory’s prospecteaza orasele mari din Romania

Gregory’s Romania intentioneaza sa deschida, in a doua jumatate a anului 2008, o prima locatie in afara Bucurestiului.

Orasele vizate sunt cele aflate in apropierea capitalei, cum ar fi Ploiesti, Pitesti si Constanta.

Produsele Gregory’s se adreseaza, in principal, consumatorilor de peste 24 de ani, cu venituri medii si peste medie.

Pentru perioada ianuarie-octombrie 2007, Gregory’s estimeaza vanzari in valoare de 3,46 milioane EUR, iar pentru intregul an compania estimeaza vanzari de 4 milioane EUR.

In 2007, Gregory’s incearca sa-si indeplineasca planul de a deschide inca 4 locatii situate in zone-cheie ale capitalei, dar si acela de a recupera locul pierdut in Piata Romana.

Investitia initiala intr-un restaurant de 100 mp ajunge pana la 100.000 EUR.

Cristian Mesaros, directorul general al Gregory’s Romania estimeaza ca in 2008, piata de profil va fi una foarte segmentata, ca urmare a intrarii noilor jucatori, si va urma un trend ascendent pana in 2010.

In prezent, Gregory’s detine o cota de piata estimata la 5-10%, in functie de locatie.

Recent Gregory’s a anuntat ca isi va majora capitalul social cu aproape 3 milioane RON, prin emiterea a peste 30 de milioane de actiuni.

Source: Wall-Street