Gregory’s a inregistrat o cifra de afaceri de 2,43 milioane EUR

In primele noua luni ale acestui an, reteaua de restaurante de tip fast-food Gregory’s Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 2,43 milioane EUR, in crestere cu aproximativ 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta crestere s-a datorat in principal cresterii vanzarilor in locatiile existente, lansarii de produse noi de 4-5 ori pe an pentru fiecare marca si deschiderii de noi locatii, a declarat Cristian Mesaros, directorul general al Gregory’s Romania. Pana la sfarsitul acestui an, compania estimeaza o cifra de afaceri de 3,4 milioane EUR, fata de anul trecut cand a inregistrat 2,5 milioane EUR.

In prezent compania opereaza 10 restaurante in Bucuresti, ultimele doua locatii fiind deschise la sfarsitul lui 2005.

Gregory’s vizeaza segmentul de clienti cu venituri medii si peste medie in special din zonele de birouri si trafic intens, apoi clientii din piete inchise gen Gara de Nord sau Aeroportul International Henri Coanda. Principala grupa de varsta este 20-35 ani care viziteaza restaurantele Gregory’s in special dimineata si pentru masa de pranz, a precizat Cristian Mesaros.

In luna septembrie compania si-a majorat capitalul social cu 850.000 EUR, pana la 2 milioane EUR, prin emiterea unui numar de 30.175.000 de actiuni. In urma acestei majorari, unul dintre actionari, Gregory’s Micromeals, si-a redus participatia de la 44,7% la 23,1% iar compania elena Gregory’s Mikrogeymata isi va majora ponderea in capitalul social de la 5,5% la 27,1%. Cristian Mesaros a precizat ca majorarea capitalului social a avut drept scop dezvoltarea companiei, stabilirea unei retele competitive in domeniul snack and cofee in Bucuresti si dezvoltarea unei baze operationale solide pentru expansiunea retelei.

Principalii actionari ai Gregory’s Romania sunt Xenisis Enterprise, cu 31,5%, Gregory’s Mikrogeymata din Grecia, cu 27,1%, Gregory’s Micromeals, cu 23,1% din capitalul social, Prudent Investment, cu 11,21% si Debvale Limited, cu 4,88%.

Compania Gregory’s Romania este prezenta pe piata romaneasca cu doua branduri, Gregory’s, din anul 2000 si Coffeeright, introdus in 2002.
Source: Ziarul Financiar