Compania de transport cu autobuzul, FlixBus, raporteaza pentru piata locala cresteri semnificative in anul 2018, traficul de pasageri fiind de trei ori mai mare fata de anul precedent. Rezultatele pozitive se datoreaza cresterii ofertei de destinatii in care se poate calatori din Romania, cat si adaugarii de noi curse spre tari precum Ungaria si Austria.
In Bucuresti, numarul pasagerilor a crescut de patru ori, in Timisoara numarul s-a dublat, la fel si in Cluj-Napoca.
Incepand cu 2018, FlixBus a crescut numarul curselor zilnice spre Ungaria si a conectat Romania la Bulgaria, cea mai noua tara adaugata retelei sale. Pe parcursul verii, au fost lansate curse zilnice spre Sofia, dar si spre cele mai populare orase de pe litoralul bulgaresc.
Datorita numeroaselor destinatii catre Europa de Vest, traficul de pasageri a fost de aproape trei ori mai mare fata de cel din 2017.
Reteaua verde din Romania cuprinde in prezent conexiuni directe catre 15 tari europene.
In 2018, FlixMobility a devenit compania care opereaza cea mare retea de autocare pe distante lungi din lume, oferind servicii de mobilitate pasagerilor din 29 de tari.
La nivel global, s-a inregistrat o crestere de 40% a numarului de conexiunil zilnice, de la 250.000 la 350.000 in Europa si Statele Unite ale Americii intre ianuarie si decembrie 2018.
„In 2018, am inaugurat reteaua din Statele Unite ale Americii, am lansat FlixTrain in Germania, am introdus primele autocare complet electrice pe distante lungi in Franta si in Germania. Mai mult, am inceput sa operam retele nationale in Polonia, Suedia si primele conexiuni interne in Belgia si Elvetia”, a declarat Andre Schwämmlein, co-fondator si CEO FlixMobility.
Source: Profit