In acest an, grupul Eurolines va investi 14 mil. RON in innoirea flotei de autocare si in cresterea celei de rent a car, in dezvoltarea retelei de agentii de turism, in tehnologie si in online, precum si in crearea unui training center intern, se arata intr-un comunicat al companiei.
Totodata, in acest an, compania pregateste un proiect inedit, o premiera in industria turistica romaneasca. Pentru 1 an, o membra a echipei de management va calatori intr-un tur al lumii, pentru a documenta scris, foto si video experienta sa prin 25 de tari, adresata si customizata pentru clientii TUI TravelCenter.
In 2013, grupul Eurolines, fin care fac parte 20 de companii din Romania, Germania si Republica Moldova, a inregistrat o cifra de afaceri de 330 mil. RON, in crestere cu 30% fata de 2012. Pentru acest an, Eurolines estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de minim 20%.
Valoarea Ebitda la nivel de grup pentru 2013 reprezinta 3% din cifra de afaceri, iar rezultatul operational ajustat este de 4,65 mil. RON.
70% din cifra de afaceri este realizata de Touring Europabus Romania, compania care detine retelele de agentii Tui TravelCenter si Eurolines. Vanzarile de pachete turistice au crescut cu 61%, de bilete de avion cu 18% si de autocar cu 7%.
Tour operatorul grupului, Nova Travel estimeaza pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri de de peste 30% anul acesta, comparatiov cu 2013, pana la nivelul de circa 35 mil. RON.
Danubius Travel, tour operatorul Eurolines specializat pe incoming si business travel, va avea o crestere de circa 35% a cifrei de afaceri in 2014, comparativ cu 2013, ajungand la 37 mil. RON.
Rombus Transport, compania care se ocupa de transportul de persoane sub brandul Eurolines, estimeaza o crestere de 7% a afacerilor, pana la circa 22 mil. RON.
Source: Daily Business