Dunarea ar trebui sa aiba un brand turistic propriu pentru promovare la nivel mondial

Pe data de 28 septembrie a avut loc prima reuniune a Consiliului Director al Forumului National pentru Implementarea Strategiei UE pentru Regiunea Dunarii, desfasurata la sediul Ministerului Afacerilor Externe, MAE.

In cadrul acestei reuniuni, Elena Udrea ministrul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, MDRT, a declarat ca Dunarea ar putea avea un brand turistic propriu, realizat cu sprijin financiar european, prin intermediul Strategiei Dunarii.

Elena Udrea a precizat ca autoritatile locale din zonele din vecinatatea Dunarii trebuie implicate in Strategia Dunarii si incurajate sa depuna proiecte pentru dezvoltarea infrastructurii de transport, dezvoltarea infrastructurii de turism, proiecte culturale si de mediu.

Strategia Dunarii are patru axe prioritare, respectiv conectivitatea, protectia mediului, cresterea prosperitatii regiunii Dunarii si imbunatatirea sistemului de guvernare.

Printre beneficiile proiectului pentru tara noastra se vor numara cresterea competitivitatii si a atractivitatii oraselor si satelor de la Dunare, obtinerea de avantaje economice prin incheierea de parteneriate de afaceri si prin cooperari intre sectorul public si cel privat, respectiv atragerea de investitii in domenii strategice precum infrastructurile de transport, mediu si energie, potrivit MAE.

Consiliul European din 23-24 iunie 2011 a adoptat Strategia UE pentru Regiunea Dunarii, SUERD, moment care corespunde debutului procesului de implementare.

Actiunile Romaniei se vor concentra pe implementarea si finalizarea de proiecte, mai ales in perspectiva primelor raportari care urmeaza a se desfasura in cadrul Forumului anual SUERD ce va avea loc in primavara anului 2012.

Source: Daily Business

Abonare la newsletter / Subscribe to our newsletter

Alege lista de distribuție / Chose your list

Lists