Doar 3 consortii au ramas in cursa pentru brandul de tara

Doar 3 din cele 13 asocieri de companii inscrise initial pentru licitatia brandului de tara au intrunit in urma evaluarii peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in faza urmatoare a competitiei.

Grupurile asociate care vor licita mai departe pentru pocesul de branding sunt TBWA Bucuresti – GFK Romania, Saffron Brand Consultants – Brandient Consult – Acacia Avenue Limited, respectiv asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion – Taylor Nelson Sofres.

In vederea realizarii brandului de turism al Romaniei, Ministerul Turismului va contracta un pachet de servicii constand in: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism; determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii; identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica; conceptualizare, creatie si design; linii directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare.

Romania are alocate 2 milioane EUR pentru realizarea brandului turistic, prin Programul Operational Regional, POR.

Source: Business Standard