Incepand cu acest an, structurile de cazare din Delta Dunarii, de la pontoane si pana la hoteluri, dar si barurile si restaurantele, vor plati o taxa de promovare, iar suma colectata va fi folosita pentru a face destinatia mai cunoscuta in tara si strainatate.
Corina Martin, presedintele Asociatiei de Promovare Litoral – Delta Dunarii a declarat ca din taxa de promovare a statiunii Mamaia, introdusa anul trecut, s-au strans 254.000 EUR, care sunt folositi pentru realizarea unui film de prezentare, pentru infiintarea unui site oficial, diverse show-uri, brosuri si participari la targuri in strainatate.
Taxa va fi colectata de la toti operatorii din Delta si va fi diferentiata in functie de tipul de activitate. De exemplu, in Mamaia, un hotel plateste o taxa de promovare de 4.000 RON/an, un club de noapte 3.000 RON/an si un apartament in regim hotelier 100 RON.
Corina Martin a precizat ca primul proiect care va fi demarat cu banii stransi va fi un site oficial de prezentare a Deltei, urmat de un film, dar si brosouri, prezenta la targuri din tara si strainatate, evenimente si organizare de infotrip-uri cu jurnalisti straini.
Potrivit datelor INS, anul trecut au ajuns in Delta Dunarii, inclusiv in orasul Tulcea, aproape 81.000 de turisti, cu 10% mai putini decat in anul precedent. Dintre acestia, mai putin de 23.000 au fost straini.
Source: Business24