Daneel Comexim intentioneaza sa patrunda pe piata cafenelelor din Bucuresti

Compania Daneel Comexim, care detine in portofoliu brand-ul Gogoasa Infuriata, intentioneaza ca anul viitor sa patrunda si pe piata cafenelelor din Bucuresti cu un nou concept de tip bistro.

Cosmin Predulescu, director executiv al Daneel Comexim, a declarat ca, in prezent, se pune la punct noul concept si se cauta parteneri dornici sa investeasca. Bistroul va fi deschis tot sub brand-ul Gogoasa Infuriata, cel mai probabil anul viitor, printr-o investitie de tip brown-field. In prezent nu a fost bugetata suma investitiei dar, potrivit datelor din piata, pentru un metru patrat intr-o astfel de investitie se cheltuie in medie 1.000 EUR.

In prezent, compania opereaza 16 unitati Gogoasa Infuriata.

Proprietarii brand-ului intentioneaza sa isi concentreze investitiile pe dezvoltarea distributiei si pe marirea capacitatii fabricii, prin extinderea celei existente in capitala. In acest sens, Gogoasa Infuriata a bugetat investitii de peste 500.000 EUR, provenind din fonduri proprii si din credite bancare. In prezent, capacitatea fabricii este de 80.000 de produse pe zi.

In 2006 compania a derulat afaceri de 150.000 EUR iar pentru anul in curs estimeaza o crestere de minimum 20%, pe fondul duratei mai mari a sezonului estival.

Source: Business Standard