Discuţiile despre transformarea Garii de Nord intr-un obiectiv comercial si public modern au inceput cu mulţi ani in urma, ba chiar in 2011 s-a ajuns pana la semnarea unui memorandum intre ministerele transporturilor din Romania si Belgia ce prevede cooperarea in vederea modernizarii infrastructurii de transport din Bucuresti, proiect care include si schimbarea la faţa a Garii de Nord.
Ca si in cazul celorlalte proiecte propuse pentru modernizarea celui mai important nod feroviar din Romania si pe acesta s-a asternut praful si a fost inghiţit de birocraţie.Intre timp, Poznan, un oras secundar de patru ori mai mic decat Bucurestiul, localizat in partea central vestica a Poloniei, a reusit sa isi transforme gara centrala intr-un adevarat obiectiv turistic si comercial. Reusita acestui oras ar trebui sa fie mai mult decat un exemplu pentru autoritaţile romane in condiţiile in care toate companiile care au participat la dezvoltarea proiectului sunt prezente in Romania de ani buni.
Cititi articolul integral pe Capital
Source: Flux Imobiliar